Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

Дата: 16.12.2023 20:05
Кількість переглядів: 68

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №12/05

адміністративної послуги

«Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни»

 

Інформація про  суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центр надання адміністративних послуг

1

Інформація про ЦНАП  

(місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

60300,  Чернівецька  область, Чернівецький район,                  м. Новоселиця,  вул. Центральна,  буд. 37;

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

60309, Чернівецька область, Чернівецький район, 

с. Маршинці, вул. Свято-Миколаївська, буд. 47;               

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) 60330, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рингач, вул. Садова, буд.1;

2) 60320, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рокитне, вул. Головна, буд.3;

3) 60323, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Слобода, вул. О. Кобилянської, буд.2;

4) 60308, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Строїнці, вул. Шевченка, буд.2А;

5) 60340, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село  Котелеве, вул. Клубна, буд.1;

6) 60307, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Зелений Гай, вул. Шевченка, буд.16;

7) 60333, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Берестя, вул. Центральна, буд.46;

8) 60331, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Динівці, вул. Головна, буд.20А;

9) 60322, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Малинівка, вул. Центральна, буд.64.

2

Інформація щодо режиму роботи

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Понеділок,  вівторок,  четвер,  п’ятниця:

 з  8.00 год. до 16.00 год.

Середа  з  8.00 год. до 20.00 год.

Субота з  8.00 год. до 12.00 год.

Без  перерви  на  обід

Вихідні  дні – неділя

Територіальний підрозділ ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. до 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота, неділя.

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. по 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота,  неділя.

 

3

 

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

 

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Тел. +38 0985158483

Електронна пошта: tsnap_nov@ukr.net

Веб-сайт: https://novmeria.gov.ua/

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

ТП у Маршинецькому старостинському окрузі №1:

Тел. +38 0985158483; +38 0509200537

Електронна пошта:  ns.marshyntsi@i.ua

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) ВРМ у Рингацькому старостинському окрузі №2:

Тел. +38 0967835589

Електронна пошта: ryngach­_srada@ukr.net

2)ВРМ у  Рокитненському старостинському окрузі №3:

Тел. +38 0968329233

Електронна пошта: rakitna.okrug@ukr.net

3)ВРМ у Слобідському старостинському окрузі №4:

Тел. +38 0664502163

Електронна пошта: sloboda.sr@ukr.net

 4)ВРМ у  Строїнецькому старостинському окрузі №5:

Тел. +38 0507273170

Електронна пошта: stroinci2a@ukr.net

5)ВРМ у Котелівському старостинському окрузі №6:

Тел. +38 0685372729

Електронна пошта: silyradakoteleve@ukr.net

6) ВРМ у Зеленогайському старостинському окрузі №7:

Тел. +38 0952123758

Електронна пошта: zelengai@ukr.net

7) ВРМ у Берестянсько-Довжоцькому старостинському окрузі №8:

Тел. +38 0990584093

Електронна пошта: berestianska.rada@ukr.net

8) ВРМ у Динівецькому старостинському окрузі №9:

Тел. +38 0990726782

Електронна пошта: dinovetskasrada@ukr.net

9) ВРМ у Малинівському старостинському окрузі №10:

Тел. +38 0680904522

Електронна пошта:sr.malynivka@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про поховання та похоронну справу” від 10.07.2003 № 1102-IV;

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22 жовтня 1993 року3551-XII;

Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” від 16 грудня 1993 року № 3721-XII.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни” від 28 жовтня 2004 року № 1445;

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку поховання на території України громадянина, померлого на території іноземної держави, та опису зразка надгробка, що безоплатно споруджується на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі трудові заслуги перед Батьківщиною” від 17.12.2003 № 1963;

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання соціальної допомоги особам, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною” від 16.03.2016 № 272.

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення особи щодо безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  • Заява особи, яка здійснила поховання та звернулася за відшкодуванням витрат;
  • Копію договору-замовлення про організацію та проведення поховання;
  • Копії документа, що посвідчує особу замовника;
  • Копію свідоцтва про смерть;
  • Копію документа, що підтверджує статус особи померлого;
  • Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
  • Акт виконаних робіт;
  • Розрахунок витрат на безоплатне поховання;
  • Довідка про відкриття поточного рахунку в Уповноваженому банку (за бажанням заявника).

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або уповноваженою особою до ЦНАП/ ТП/ВРМ Новоселицької міської ради

 

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови

Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги

13

Результат надання адміністративної послуги

Організація та проведення ритуалу поховання, отримання документів про поховання, отримання відшкодування витрат за здійснене поховання

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується у «ЦНАП, ТП та/або ВРМ Новоселицької міської ради, особисто (законним представником або представником за дорученням, оформленим в установленому законом порядку)

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА №12/05

адміністративної послуги

«Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни»

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта

надання послуги

Дія

Строки виконання

етапів опрацювання

1

2

3

4

5

1.

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).

Адміністратор

ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення
заявника*

2.

Передача вхідного пакета документів до приймальні органу місцевого самоврядування

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

Не пізніше наступного робочого дня після отримання

3.

Опрацювання заяви та документів, підготовка проекту рішення

Посадова особа відділу соціального захисту населення апарату виконавчого комітету Новоселицької міської ради

В

Не пізніше 15 робочих днів з дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

4.

Прийняття відповідного рішення органом місцевого самоврядування

Посадова особа відділу соціального захисту населення апарату виконавчого комітету Новоселицької міської ради

В

Не пізніше 10 робочих днів з дня обстеження

5.

Передача результату надання послуги до центру надання адміністративних послуг

 

Посадова особа відділу соціального захисту населення апарату виконавчого комітету Новоселицької міської ради

В

Протягом одного робочого дня з дня отримання результату надання послуги

6.

Направлення повідомлення про готовність результату послуги замовнику

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

В одноденний термін

7.

Видача результату

надання послуги

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення заявника

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів.

Загальна кількість днів передбачена законодавством –  30** календарних днів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь