Новоселицька міська громада
Чернівецька область,Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

Дата: 13.12.2023 09:10
Кількість переглядів: 134

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №12/20

адміністративної послуги

«Встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»

 

Інформація про  суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центр надання адміністративних послуг

1

Інформація про ЦНАП  

(місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

60300,  Чернівецька  область, Чернівецький район,                  м. Новоселиця,  вул. Центральна,  буд. 37;

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

60309, Чернівецька область, Чернівецький район, 

с. Маршинці, вул. Свято-Миколаївська, буд. 47;               

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) 60330, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рингач, вул. Садова, буд.1;

2) 60320, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рокитне, вул. Головна, буд.3;

3) 60323, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Слобода, вул. О. Кобилянської, буд.2;

4) 60308, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Строїнці, вул. Шевченка, буд.2А;

5) 60340, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село  Котелеве, вул. Клубна, буд.1;

6) 60307, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Зелений Гай, вул. Шевченка, буд.16;

7) 60333, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Берестя, вул. Центральна, буд.46;

8) 60331, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Динівці, вул. Головна, буд.20А;

9) 60322, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Малинівка, вул. Центральна, буд.64.

2

Інформація щодо режиму роботи

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Понеділок,  вівторок,  четвер,  п’ятниця:

 з  8.00 год. до 16.00 год.

Середа  з  8.00 год. до 20.00 год.

Субота з  8.00 год. до 12.00 год.

Без  перерви  на  обід

Вихідні  дні – неділя

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. до 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота, неділя.

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. по 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота,  неділя.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Тел. +38 0985158483

Електронна пошта: tsnap_nov@ukr.net

Веб-сайт: https://novmeria.gov.ua/

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

ТП у Маршинецькому старостинському окрузі №1:

Тел. +38 0985158483; +38 0509200537

Електронна пошта:  ns.marshyntsi@i.ua

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) ВРМ у Рингацькому старостинському окрузі №2:

Тел. +38 0967835589

Електронна пошта: ryngach­_srada@ukr.net

2)ВРМ у  Рокитненському старостинському окрузі №3:

Тел. +38 0968329233

Електронна пошта: rakitna.okrug@ukr.net

3)ВРМ у Слобідському старостинському окрузі №4:

Тел. +38 0664502163

Електронна пошта: sloboda.sr@ukr.net

 4)ВРМ у  Строїнецькому старостинському окрузі №5:

Тел. +38 0507273170

Електронна пошта: stroinci2a@ukr.net

5)ВРМ у Котелівському старостинському окрузі №6:

Тел. +38 0685372729

Електронна пошта: silyradakoteleve@ukr.net

6) ВРМ у Зеленогайському старостинському окрузі №7:

Тел. +38 0952123758

Електронна пошта: zelengai@ukr.net

7) ВРМ у Берестянсько-Довжоцькому старостинському окрузі №8:

Тел. +38 0990584093

Електронна пошта: berestianska.rada@ukr.net

8) ВРМ у Динівецькому старостинському окрузі №9:

Тел. +38 0990726782

Електронна пошта: dinovetskasrada@ukr.net

9) ВРМ у Малинівському старостинському окрузі №10:

Тел. +38 0680904522

Електронна пошта:sr.malynivka@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 № 685 “Деякі питання встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення осіб, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, або членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, у період воєнного стану внаслідок самооборони під час виконання завдань, пов’язаних із запровадженням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для осіб з інвалідністю:

  1. заява згідно додатку до Порядку встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 № 685;
  2. копія паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – копія паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні), а у разі подання документів законним представником чи уповноваженою особою - копії документа, що посвідчує особу тієї особи, від імені якої подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представнику чи уповноваженій особі представляти таку особу, оформленого відповідно до законодавства;
  3. копія довідки медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності;
  4. висновок судово-медичної експертизи, що засвідчує факт отримання поранення, контузії, каліцтва, захворювання, або копії первинної медичної облікової документації, форми яких затверджені МОЗ;
  5. довідка про безпосередню участь у заходах у період воєнного стану, видана командиром (начальником) військової частини (органу, підрозділу) Збройних Сил, Держприкордонслужби, Національної поліції, Національної гвардії, СБУ та/або іншого утвореного відповідно до закону військового формування та правоохоронного органу, у взаємодії з якими особа брала безпосередню участь у заходах у період воєнного стану (далі – довідка);
  6. у разі відсутності довідки, надаються – свідчення (заява) командира підрозділу, в зоні відповідальності якого перебувала особа, або свідчення (заяви) не менше ніж двох свідків, які разом з особою брали безпосередню участь у заходах, про безпосередню участь у заходах у період воєнного стану (далі – свідчення).

До уваги беруться свідчення (заяви) осіб, справжність підпису на яких засвідчено нотаріально або командиром (начальником) військової частини (органу, підрозділу) та печаткою військової частини (органу, підрозділу), в якій (якому) особи проходять військову службу, які брали безпосередню участь у заходах, за період, за який вони свідчать;

  1. інші документи, які містять докази та підтверджують факт безпосередньої участі у заходах у період воєнного стану;
  2. рішення суду про встановлення факту безпосередньої участі у заходах у період воєнного стану у разі відсутності довідки або свідчень.

Для членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти) померли:

  1. заява згідно додатку до Порядку встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 № 685;
  2. копія паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – копія паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні), а у разі подання документів законним представником чи уповноваженою особою – копії документа, що посвідчує особу тієї особи, від імені якої подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представнику чи уповноваженій особі представляти таку особу, оформленого відповідно до законодавства;
  3. копія свідоцтва про смерть особи;
  4. копія свідоцтва про народження особи – для батьків загиблого (померлого);
  5. копія свідоцтва про шлюб – для дружини (чоловіка);
  6. копія свідоцтва про народження дитини – для дитини;
  7. висновок судово-медичної експертизи, що засвідчує факт смерті внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, або копії первинної медичної облікової документації, форми яких затверджені МОЗ;
  8. довідка про безпосередню участь у заходах у період воєнного стану особи, яка загинула (пропала безвісти), померла внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі у заходах, видана командиром (начальником) військової частини (органу, підрозділу) Збройних Сил, Держприкордонслужби, Національної поліції, Національної гвардії, СБУ та/або іншого утвореного відповідно до закону військового формування та правоохоронного органу, у взаємодії з якими особа брала безпосередню участь у заходах у період воєнного стану (далі – довідка);
  9. у разі відсутності довідки, надаються – свідчення (заява) командира підрозділу, в зоні відповідальності якого перебувала особа, або свідчення (заяви) не менше ніж двох свідків, які разом з особою брали безпосередню участь у заходах, про безпосередню участь у заходах у період воєнного стану особи, яка загинула (пропала безвісти), померла внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі у заходах (далі – свідчення).

До уваги беруться свідчення (заяви) осіб, справжність підпису на яких засвідчено нотаріально або командиром (начальником) військової частини (органу, підрозділу) та печаткою військової частини (органу, підрозділу), в якій (якому) особи проходять військову службу, які брали безпосередню участь заходах, за період, за який вони свідчать;

  1. інші документи, які містять докази та підтверджують факт безпосередньої участі у заходах у період воєнного стану;
  2. рішення суду яким встановлено, що особа загинула (пропала безвісти), померла внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі у заходах у період воєнного стану, – у разі відсутності довідки або свідчень.

 

  9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та документи подаються заявником особисто чи поштою на адресу Мінветеранів: провулок Музейний, буд. 12, м. Київ, 01001

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів з дня надходження заяви (уточненої інформації)*

12

Перелік підстав для відмови

1) відсутні документи, що містять підтвердження факту безпосередньої участі у заходах;

2) виявлено факт подання недостовірної інформації про безпосередню участь у заходах або подання недостовірних даних про особу;

3) наявний обвинувальний вирок суду, який набрав законної сили, за вчинення особою умисного тяжкого або особливо тяжкого злочину в період безпосередньої участі у заходах;

4) особи, які подали документи, перебували у складі збройних формувань або окупаційної адміністрації Російської Федерації, інших незаконних збройних формувань.

13

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про встановлення факту безпосередньої участі у заходах або рішення про відмову у встановленні факту безпосередньої участі у заходах

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у Міністерстві у справах ветеранів України.

Результат адміністративної послуги отримується в центрі надання адміністративних послуг.

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА №12/20

адміністративної послуги

 

«Встановлення факту безпосередньої  участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта

надання послуги

Дія

Строки виконання

етапів опрацювання

1

2

3

4

5

1.

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).

Адміністратор

ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення
заявника*

2.

Передача вхідного пакета документів відповідальному співробітнику Міністерства у справах ветеранів України

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

Не пізніше наступного робочого дня після отримання

3.

Отримання документів та матеріалів для опрацювання. Перевірка відповідності пакету документів вимогам законодавства.

Посадова особа Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 3-4 робочих днів  робочих днів з дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

4.

Підготовка пакету документів до розгляду на засіданні відповідної міжвідомчої комісії

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 5 – 10 робочих днів від дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

5.

Міжвідомча комісія розглядає подані документи, надсилає у разі потреби необхідні запити за підписом її голови, уточнює інформацію про осіб, стосовно яких подані документи, заслуховує пояснення таких осіб, свідків, представників державних органів і в місячний строк з дня надходження документів (уточненої інформації) приймає рішення про встановлення факту безпосередньої участі у заходах або рішення про відмову у встановленні факту безпосередньої участі у заходах

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 17 робочих днів від дня надходження заяви особи від центру надання адміністративних послуг або надходження уточненої інформації стосовно неї

6.

Направлення проміжної відповіді до центру надання адміністративних послуг (у разі необхідності уточнення інформації)

____________________________________

 

Оформлення та передача Мінветеранів рішень (протоколу засідання) Міжвідомчої комісії про встановлення факту безпосередньої участі у заходах

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом двох робочих днів від дня прийняття рішення Міжвідомчою комісією

7

Передача результату надання послуги до Управління документообігу та звернення громадян Міністерства у справах ветеранів України

Посадова особа Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

 

В

Протягом одного робочого дня з дня оформлення (погодження) результату надання послуги

8

Передача результату надання послуги до центру надання адміністративних послуг

 

Посадова особа Управління документообігу та звернення громадян Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом одного робочого дня з дня отримання результату надання послуги (у разі подання заяви через центр надання адміністративни

х послуг)

 

Направлення повідомлення про готовність результату послуги замовнику

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

В одноденний термін

9

Видача результату

надання послуги

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення заявника

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів.

Загальна кількість днів передбачена законодавством –  30** календарних днів.

 

Термін надання адміністративної послуги визначений нормативно-правовими актами: 30** календарних днів.

 

* Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення здійснюється в день його надходження або наступного робочого дня в разі його надходження після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та інші неробочі дні відповідно до наказу Мінветеранів від 11.11.2021 № 228 “Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві у справах ветеранів України”. Розгляд звернення та надання відповіді здійснюється в установленому порядку незалежно від місця реєстрації (ЦНАПа або Мінветеранів).

 

** Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про адміністративні послуги” у разі надання адміністративної послуги суб’єктом надання адміністративних послуг, який діє на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у строк, визначений частиною першою або другою цієї статті, а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь