Призначення одноразової грошової допомоги грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту

Дата: 16.12.2023 15:07
Кількість переглядів: 39

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №12/18

адміністративної послуги

«Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті)
або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України
“Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту
»

 

Інформація про  суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центр надання адміністративних послуг

1

Інформація про ЦНАП  

(місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

60300,  Чернівецька  область, Чернівецький район,                  м. Новоселиця,  вул. Центральна,  буд. 37;

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

60309, Чернівецька область, Чернівецький район, 

с. Маршинці, вул. Свято-Миколаївська, буд. 47;               

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) 60330, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рингач, вул. Садова, буд.1;

2) 60320, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рокитне, вул. Головна, буд.3;

3) 60323, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Слобода, вул. О. Кобилянської, буд.2;

4) 60308, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Строїнці, вул. Шевченка, буд.2А;

5) 60340, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село  Котелеве, вул. Клубна, буд.1;

6) 60307, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Зелений Гай, вул. Шевченка, буд.16;

7) 60333, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Берестя, вул. Центральна, буд.46;

8) 60331, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Динівці, вул. Головна, буд.20А;

9) 60322, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Малинівка, вул. Центральна, буд.64.

2

Інформація щодо режиму роботи

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Понеділок,  вівторок,  четвер,  п’ятниця:

 з  8.00 год. до 16.00 год.

Середа  з  8.00 год. до 20.00 год.

Субота з  8.00 год. до 12.00 год.

Без  перерви  на  обід

Вихідні  дні – неділя

 

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. до 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота, неділя.

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. по 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота,  неділя.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Тел. +38 0985158483

Електронна пошта: tsnap_nov@ukr.net

Веб-сайт: https://novmeria.gov.ua/

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

ТП у Маршинецькому старостинському окрузі №1:

Тел. +38 0985158483; +38 0509200537

Електронна пошта:  ns.marshyntsi@i.ua

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) ВРМ у Рингацькому старостинському окрузі №2:

Тел. +38 0967835589

Електронна пошта: ryngach­_srada@ukr.net

2)ВРМ у  Рокитненському старостинському окрузі №3:

Тел. +38 0968329233

Електронна пошта: rakitna.okrug@ukr.net

3)ВРМ у Слобідському старостинському окрузі №4:

Тел. +38 0664502163

Електронна пошта: sloboda.sr@ukr.net

 4)ВРМ у  Строїнецькому старостинському окрузі №5:

Тел. +38 0507273170

Електронна пошта: stroinci2a@ukr.net

5)ВРМ у Котелівському старостинському окрузі №6:

Тел. +38 0685372729

Електронна пошта: silyradakoteleve@ukr.net

6) ВРМ у Зеленогайському старостинському окрузі №7:

Тел. +38 0952123758

Електронна пошта: zelengai@ukr.net

7) ВРМ у Берестянсько-Довжоцькому старостинському окрузі №8:

Тел. +38 0990584093

Електронна пошта: berestianska.rada@ukr.net

8) ВРМ у Динівецькому старостинському окрузі №9:

Тел. +38 0990726782

Електронна пошта: dinovetskasrada@ukr.net

9) ВРМ у Малинівському старостинському окрузі №10:

Тел. +38 0680904522

Електронна пошта:sr.malynivka@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336 “Деякі питання соціального захисту ветеранів війни та членів сімей Захисників і Захисниць України”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства у справах ветеранів України від 26.02.2021 № 43 “Про затвердження Положення про міжвідомчу комісію з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера і деяких інших категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.04.2021 за № 521/36143

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення особи в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для осіб з інвалідністю внаслідок війни:

1. Заява згідно з Додатком 2 до Порядку призначення та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336 .

2. Копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

3. Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності.

4.  Копія документа, що посвідчує особу заявника, а у разі подання документів законним представником або уповноваженою особою – документів, що посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти таких осіб, оформленого відповідно до законодавства.

5. Документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів і має відповідну відмітку в паспорті громадянина України, - копію сторінки паспорта з такою відміткою).

 

Для членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України:

1. Заява згідно Додатку 1 до Порядку призначення та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336.

2. Копія посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України.

3. Копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого).

4. Копія свідоцтва про народження – для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого).

5. Копія свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові).

6. Копія документа, що посвідчує особу заявника, а у разі подання документів законним представником або уповноваженою особою – документів, що посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти таких осіб, оформленого відповідно до законодавства.

7. Копія свідоцтва про народження – для виплати одноразової грошової допомоги дитині.

8. Копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів і має відповідну відмітку в паспорті громадянина України, - копію сторінки паспорта з такою відміткою).

9. Копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі їх створення), сільської, селищної ради або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми загиблих (померлих).

10. Копія рішення суду або нотаріально посвідченого правочину, що підтверджує факт перебування заявника на утриманні загиблого (померлого) (подають особи, які не були членами сім’ї загиблого (померлого), але перебували на його утриманні).

 

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та документи подаються заявником особисто через ЦНАП Новоселицької міської ради або поштою на адресу Мінветеранів: провулок Музейний, 12, м. Київ, 01001

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів з дня надходження заяви (уточненої інформації)*

12

Перелік підстав для відмови

1. Якщо загибель (смерть) є наслідком:

вчинення ними злочину або адміністративного правопорушення;

вчинення ними дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння;

навмисного спричинення собі тілесного ушкодження чи іншої шкоди своєму здоров’ю або самогубства (крім факту доведення особи до самогубства, встановленого судом);

подання неправдивих відомостей для призначення та виплати одноразової грошової допомоги.

2. У разі отримання від органів, уповноважених виплачувати одноразову грошову допомогу відповідно до інших законів, крім Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, інформації стосовно призначення такої допомоги особам, щодо яких здійснено запит;

3. У разі подання заяви особою, якій вже призначено одноразову грошову допомогу відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (далі – Закон), крім осіб, які реалізували своє право на отримання одноразової грошової допомоги згідно із Законом, після первинного встановлення інвалідності під час повторного огляду встановлено вищу групу інвалідності згідно з рішенням медико-соціальної експертної комісії, що дає їм право на отримання одноразової грошової допомоги в більшому розмірі, виплата проводиться з урахуванням раніше виплаченої згідно із Законом суми.

4. У разі виявлення факту подання недостовірної інформації або підробки поданих документів.

13

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про призначення (відмову у призначенні) одноразової грошової допомоги

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

1.Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у Міністерстві у справах ветеранів України.

2. Рішення надання адміністративної послуги отримується у «ЦНАП/ТП/ВРМ Новоселицької міської ради.

 

Примітка

У разі коли одержувачі одноразової грошової допомоги одночасно мають право на отримання одноразової грошової допомоги, передбаченої Законом України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та одноразової грошової допомоги відповідно до інших законів, виплата грошових сум здійснюється за однією з підстав за вибором одержувача одноразової грошової допомоги.

* Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про адміністративні послуги” у разі надання адміністративної послуги суб’єктом надання адміністративних послуг, який діє на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у строк, визначений частиною першою або другою цієї статті, а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА №12/18

адміністративної послуги

 

«Призначення одноразової грошової допомоги грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»»

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта

надання послуги

Дія

Строки виконання

етапів опрацювання

1

2

3

4

5

1.

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).

Адміністратор

ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення
заявника*

2.

Передача вхідного пакета документів відповідальному співробітнику Міністерства у справах ветеранів України

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

Не пізніше наступного робочого дня після отримання

3.

Отримання документів та матеріалів для опрацювання. Перевірка відповідності пакету документів вимогам законодавства.

Посадова особа Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 3-4 робочих днів  робочих днів з дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

4.

Підготовка пакету документів до розгляду на засіданні відповідної міжвідомчої комісії

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 5 – 10 робочих днів від дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

5.

Винесення документів на розгляд міжвідомчої комісії для: 

прийняття рішення про призначення та виплату одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера; 

у разі потреби, уточнення інформації про осіб, стосовно яких подані документи, і в місячний строк з дня надходження документів ухвалення рішення про призначення та виплату одноразової грошової допомоги

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 17 робочих днів від дня надходження заяви особи від центру надання адміністративних послуг або надходження уточненої інформації стосовно неї

6.

Оформлення та підписання рішення Міжвідомчої комісії головою і секретарем, скріплення рішення гербовою печаткою Мінветеранів

 

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом двох робочих днів від дня прийняття рішення Міжвідомчою комісією

7

Передача результату надання послуги до Управління документообігу та звернення громадян Міністерства у справах ветеранів України

Посадова особа Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

 

В

Протягом одного робочого дня з дня оформлення (погодження) результату надання послуги

8

Передача результату надання послуги до центру надання адміністративних послуг

 

Посадова особа Управління документообігу та звернення громадян Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом одного робочого дня з дня отримання результату надання послуги (у разі подання заяви через центр надання адміністративни

х послуг)

 

Направлення повідомлення про готовність результату послуги замовнику

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

В одноденний термін

9

Видача результату

надання послуги

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення заявника

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів.

Загальна кількість днів передбачена законодавством –  30** календарних днів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь