Новоселицька міська громада
Чернівецька область,Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)

Дата: 16.12.2023 15:12
Кількість переглядів: 205

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №12/14

адміністративної послуги

 

«Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)»

 

Інформація про  суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центр надання адміністративних послуг

1

Інформація про ЦНАП  

(місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

60300,  Чернівецька  область, Чернівецький район,                  м. Новоселиця,  вул. Центральна,  буд. 37;

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

60309, Чернівецька область, Чернівецький район, 

с. Маршинці, вул. Свято-Миколаївська, буд. 47;               

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) 60330, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рингач, вул. Садова, буд.1;

2) 60320, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рокитне, вул. Головна, буд.3;

3) 60323, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Слобода, вул. О. Кобилянської, буд.2;

4) 60308, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Строїнці, вул. Шевченка, буд.2А;

5) 60340, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село  Котелеве, вул. Клубна, буд.1;

6) 60307, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Зелений Гай, вул. Шевченка, буд.16;

7) 60333, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Берестя, вул. Центральна, буд.46;

8) 60331, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Динівці, вул. Головна, буд.20А;

9) 60322, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Малинівка, вул. Центральна, буд.64.

2

Інформація щодо режиму роботи

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Понеділок,  вівторок,  четвер,  п’ятниця:

 з  8.00 год. до 16.00 год.

Середа  з  8.00 год. до 20.00 год.

Субота з  8.00 год. до 12.00 год.

Без  перерви  на  обід

Вихідні  дні – неділя

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. до 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота, неділя.

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. по 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота,  неділя.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Тел. +38 0985158483

Електронна пошта: tsnap_nov@ukr.net

Веб-сайт: https://novmeria.gov.ua/

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

ТП у Маршинецькому старостинському окрузі №1:

Тел. +38 0985158483; +38 0509200537

Електронна пошта:  ns.marshyntsi@i.ua

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) ВРМ у Рингацькому старостинському окрузі №2:

Тел. +38 0967835589

Електронна пошта: ryngach­_srada@ukr.net

2)ВРМ у  Рокитненському старостинському окрузі №3:

Тел. +38 0968329233

Електронна пошта: rakitna.okrug@ukr.net

3)ВРМ у Слобідському старостинському окрузі №4:

Тел. +38 0664502163

Електронна пошта: sloboda.sr@ukr.net

 4)ВРМ у  Строїнецькому старостинському окрузі №5:

Тел. +38 0507273170

Електронна пошта: stroinci2a@ukr.net

5)ВРМ у Котелівському старостинському окрузі №6:

Тел. +38 0685372729

Електронна пошта: silyradakoteleve@ukr.net

6) ВРМ у Зеленогайському старостинському окрузі №7:

Тел. +38 0952123758

Електронна пошта: zelengai@ukr.net

7) ВРМ у Берестянсько-Довжоцькому старостинському окрузі №8:

Тел. +38 0990584093

Електронна пошта: berestianska.rada@ukr.net

8) ВРМ у Динівецькому старостинському окрузі №9:

Тел. +38 0990726782

Електронна пошта: dinovetskasrada@ukr.net

9) ВРМ у Малинівському старостинському окрузі №10:

Тел. +38 0680904522

Електронна пошта:sr.malynivka@ukr.net

 

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 “Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”;

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 740 “Про затвердження Порядку надання статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява членів сім’ї

(батьки; один із подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;

діти, які не мають (і не мали) своїх сімей;

діти, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;

діти, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти; утриманці загиблого (померлого), яким у зв’язку з цим виплачується пенсія) 

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява про видачу посвідчення/довідки (довільної форми) до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради за місцем реєстрації громадянина;
  2. фотокартка (кольорова, матова) розміром 3 × 4 см;
  3. копія сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату і місце народження, серію та номер паспорта, ким і коли виданий паспорт та реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. У разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається його копія та копія довідки про реєстрацію місця проживання. Для осіб віком до 14 років надається копія свідоцтва про народження;
  4. копія свідоцтва про смерть члена сім’ї або повідомлення про його загибель;
  5. довідка військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку смерті ветерана;
  6. копія свідоцтва про одруження (для дружин /чоловіків);
  7. копія свідоцтва про народження (для батьків, дітей);
  8. довідка про призначення пенсії у разі втрати годувальника (для осіб, які перебували на утриманні ветерана);
  9. довідка медичного закладу про інвалідність до досягнення повноліття (для дітей, яким встановлено інвалідність до 18 років);
  10. копія посвідчення померлого (загиблого) ветерана війни (за наявності);
  11. копія довідки МСЕК про встановлення інвалідності (для дружин (чоловіків) осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, учасників війни і бойових дій, партизанів і підпільників, які не одружилися вдруге;
  12. документи про нагородження орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бездоганну військову службу та встановлення ветерану за життя інвалідності (для дружин (чоловіків), які не одружилися вдруге;
  13. документи про участь померлого ветерана у Другій світовій війни та війни з Японією у складі діючої армії та нагородження померлого ветерана за бойові дії державними нагородами та орденами і медалями колишнього Союзу РСР (крім ювілейних) (для дружин (чоловіків), які не одружилися вдруге;
  14. документи про навчання за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, до закінчення цих закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років (для дітей померлих учасників бойових дій).

Члени сімей осіб, які загинули (померли) під час участі в антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил та заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, додатково подають документи:

для членів сімей волонтерів, які загинули під час участі в АТО/ООС/заходах:

свідоцтво про смерть (копія) або повідомлення про загибель особи; 

копія договору про провадження волонтерської діяльності (за наявності) або копія договору про надання волонтерської допомоги (за наявності); 

свідчення командира (начальника) військової частини (органу, підрозділу), керівника добровольчого формування, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та брали безпосередню участь в АТО/ООС/заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, завірені печаткою військової частини;

довідка (витяг з наказу) керівника Антитерористичного центру при СБУ, Генерального штабу Збройних Сил про добровільне забезпечення або добровільне залучення до забезпечення проведення АТО/ООС, яка загинула (пропала безвісти) або померла;

висновок судово-медичної експертизи; 

рішення суду про встановлення факту добровільного забезпечення або добровільного залучення до забезпечення проведення АТО/ООС особи, яка загинула (пропала безвісти) або померла, - за відсутності зазначених документів (крім свідоцтва про смерть (копії) або повідомлення про загибель особи та висновку судово-медичної експертизи);

для членів сімей добровольців АТО, які увійшли до ЗСУ, НГУ, НП, інших військових формувань:

свідоцтво про смерть (копія) або повідомлення про загибель особи; 

довідка керівника АТЦ при СБУ, Генерального штабу Збройних Сил про виконання добровольчим формуванням, до складу якого входила особа, що померла (загинула), завдань АТО у взаємодії із Збройними Силами, МВС, Національною гвардією чи іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами під час перебування безпосередньо в районах АТО у період її проведення; 

документи про безпосереднє виконання завдань АТО в районах її проведення (витяги з наказів, розпоряджень, книг нарядів, матеріалів спеціальних/службових розслідувань за фактами отримання поранень), а також інші видані державними органами офіційні документи, що містять достатні докази про безпосередню участь особи, яка померла (загинула), у виконанні завдань АТО, або письмові свідчення не менш як двох свідків з числа осіб, які разом з такою особою брали участь в АТО та отримали статус учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни;

висновок судово-медичної експертизи;

для членів сімей добровольців АТО, які не увійшли до складу до ЗСУ, НГУ, НП, інших військових формувань:

свідоцтво про смерть (копія) або повідомлення про загибель особи; 

клопотання про надання статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, керівника добровольчого формування, до складу якого входила особа, яка загинула (пропала безвісти) чи померла. 

До клопотання додаються документи або письмові свідчення не менш як двох свідків з числа осіб, які разом з такою особою брали участь в АТО та отримали статус учасника бойових дій, або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника війни, що підтверджують участь особи, яка загинула (пропала безвісти), померла, в АТО;

довідка керівника АТЦ при СБУ, Генерального штабу Збройних Сил про виконання добровольчими формуваннями завдань АТО у взаємодії із Збройними Силами, МВС, Національною гвардією та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами; 

висновок судово-медичної експертизи;

для членів сімей військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу (крім членів добровольчих формувань територіальних громад (ДФТГ)):

свідоцтво про смерть (копія) або повідомлення про загибель особи; 

документи про безпосередню участь особи, яка брала безпосередню участь в АТО/ООС/заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, і загинула (пропала безвісти), померла внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС/заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, видана Мінветеранів;

постанова штатної військово-лікарської комісії відповідного військового формування;

для членів сімей ДФТГ:

свідоцтво про смерть (копія); 

контракт добровольця територіальної оборони (копія); 

довідка про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, видана командиром військової частини Сил територіальної оборони Збройних Сил за клопотанням командира ДФТГ;

висновок судово-медичної експертизи;

для членів сімей добровольців (з 24.02.2022-25.03.2022):

свідоцтво про смерть (копія); 

довідка про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України”, видана Мінветеранів.

У разі продовження дії відповідного посвідчення:

Заява про продовження дії посвідчення (довільної форми) (для дружини/дитини).

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або уповноваженою особою:

до центру надання адміністративних послуг;

до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови

Подання неповного пакету документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача відповідного посвідчення (довідки, бланка-вкладки про продовження строку дії посвідчення)/відмова у видачі відповідного посвідчення (довідки, бланка-вкладки про продовження строку дії посвідчення)

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

  1. Посвідчення/довідка/бланк-вкладка про продовження строку дії посвідчення вручаються особисто або за їх дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим особам у центрі надання адміністративних послуг, що забезпечує видачу результатів адміністративних послуг за зареєстрованим місцем проживання, для внутрішньо переміщених осіб – за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
  2. Посвідчення/довідка/бланк-вкладка про продовження строку дії посвідчення вручаються особисто або за їх дорученням, оформленим в установленому законом порядку, уповноваженим особам безпосередньо в структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад за зареєстрованим місцем проживання, для внутрішньо переміщених осіб – за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА №12/14

адміністративної послуги

 

«Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)»

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта

надання послуги

Дія

Строки виконання

етапів опрацювання

1

2

3

4

5

1.

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).

Адміністратор

ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення
заявника*

2.

Передача вхідного пакета документів відповідальній особі структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі їх утворення) ради.

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

Не пізніше наступного робочого дня після отримання

3.

Опрацювання звернення та оформлення (погодження) результату надання послуги

Посадова особа структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної держадміністрації

В

Не пізніше 15 робочих днів з дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

4.

Передача результату надання послуги до центру надання адміністративних послуг

 

Посадова особа структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної держадміністрації

В

Протягом одного робочого дня з дня отримання результату надання послуги

5.

Направлення повідомлення про готовність результату послуги замовнику

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

 

В

В одноденний термін

6.

Видача результату

надання послуги

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення заявника

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів.

Загальна кількість днів передбачена законодавством –  30 календарних днів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь