Новоселицька міська громада
Чернівецька область,Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони

Дата: 16.12.2023 15:11
Кількість переглядів: 133

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №12/15

адміністративної послуги

 

«Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»

 

Інформація про  суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центр надання адміністративних послуг

1

Інформація про ЦНАП  

(місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

60300,  Чернівецька  область, Чернівецький район,                  м. Новоселиця,  вул. Центральна,  буд. 37;

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

60309, Чернівецька область, Чернівецький район, 

с. Маршинці, вул. Свято-Миколаївська, буд. 47;               

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) 60330, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рингач, вул. Садова, буд.1;

2) 60320, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Рокитне, вул. Головна, буд.3;

3) 60323, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Слобода, вул. О. Кобилянської, буд.2;

4) 60308, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Строїнці, вул. Шевченка, буд.2А;

5) 60340, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село  Котелеве, вул. Клубна, буд.1;

6) 60307, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Зелений Гай, вул. Шевченка, буд.16;

7) 60333, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Берестя, вул. Центральна, буд.46;

8) 60331, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Динівці, вул. Головна, буд.20А;

9) 60322, Чернівецька  область, Чернівецький район,

село Малинівка, вул. Центральна, буд.64.

2

Інформація щодо режиму роботи

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Понеділок,  вівторок,  четвер,  п’ятниця:

 з  8.00 год. до 16.00 год.

Середа  з  8.00 год. до 20.00 год.

Субота з  8.00 год. до 12.00 год.

Без  перерви  на  обід

Вихідні  дні – неділя

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. до 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота, неділя.

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

Понеділок – п’ятниця:  з 8.00 год. по 16.00 год.

Перерва  на  обід: з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні  дні - субота,  неділя.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Відділ «ЦНАП» Новоселицької міської ради:

Тел. +38 0985158483

Електронна пошта: tsnap_nov@ukr.net

Веб-сайт: https://novmeria.gov.ua/

 

Територіальний підрозділ ЦНАП:

ТП у Маршинецькому старостинському окрузі №1:

Тел. +38 0985158483; +38 0509200537

Електронна пошта:  ns.marshyntsi@i.ua

 

Віддалені робочі місця ЦНАП:

1) ВРМ у Рингацькому старостинському окрузі №2:

Тел. +38 0967835589

Електронна пошта: ryngach­_srada@ukr.net

2)ВРМ у  Рокитненському старостинському окрузі №3:

Тел. +38 0968329233

Електронна пошта: rakitna.okrug@ukr.net

3)ВРМ у Слобідському старостинському окрузі №4:

Тел. +38 0664502163

Електронна пошта: sloboda.sr@ukr.net

 4)ВРМ у  Строїнецькому старостинському окрузі №5:

Тел. +38 0507273170

Електронна пошта: stroinci2a@ukr.net

5)ВРМ у Котелівському старостинському окрузі №6:

Тел. +38 0685372729

Електронна пошта: silyradakoteleve@ukr.net

6) ВРМ у Зеленогайському старостинському окрузі №7:

Тел. +38 0952123758

Електронна пошта: zelengai@ukr.net

7) ВРМ у Берестянсько-Довжоцькому старостинському окрузі №8:

Тел. +38 0990584093

Електронна пошта: berestianska.rada@ukr.net

 

8) ВРМ у Динівецькому старостинському окрузі №9:

Тел. +38 0990726782

Електронна пошта: dinovetskasrada@ukr.net

9) ВРМ у Малинівському старостинському окрузі №10:

Тел. +38 0680904522

Електронна пошта:sr.malynivka@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 306 “Деякі питання встановлення зв’язку інвалідності з пораненнями чи іншими ушкодженнями здоров’я”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення особи щодо встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява (довільної форми) до Міністерства у справах ветеранів України або центру надання адміністративних послуг.

До заяви додаються такі документи: 

  1.  копії сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату і місце народження, серію та номер паспорта, ким і коли виданий паспорт та реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. У разі отримання особою паспорта громадянина України у формі картки надається його копія та копія довідки про реєстрацію місця проживання. Для осіб віком до 14 років надається копія свідоцтва про народження;
  2. копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку в паспорті громадянина України, - копію сторінки паспорта з такою відміткою);
  3. копії первинної медичної облікової документації, форми яких затверджені МОЗ;
  4. висновок медичного експерта, що засвідчує факт отримання поранень чи інших ушкоджень здоров’я від боєприпасів;
  5. копія довідки медико-соціальної експертної комісії про групу і причину інвалідності або копія висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про встановлення особі віком до 18 років категорії “дитина з інвалідністю;
  6. довідка про відсутність (наявність) судимості. (У разі коли особа має судимість, вона надає інформацію, за якими саме статтями Кримінального кодексу України її засуджено, та інформацію про зняття або погашення судимості);
  7. витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, сформований не пізніше як за три місяці до звернення особи із заявою, про відкриття кримінального провадження стосовно факту одержання постраждалою особою ушкоджень здоров’я від боєприпасів та/або інші документи, які підтверджують залучення особи до кримінального провадження як потерпілої;
  8. інші документи (за наявності), які можуть засвідчити одержання постраждалою особою ушкоджень здоров’я від боєприпасів на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, проведення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто (законним представником або представником за дорученням, оформленим в установленому законом порядку) через центри надання адміністративних послуг, або поштою на адресу Мінветеранів: провулок Музейний, буд. 12, м. Київ, 01001

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів, у разі надходження уточненої інформації - строк продовжується до п’ятнадцяти днів*

12

Перелік підстав для відмови

1) поранення чи інші ушкодження здоров’я є наслідком:

вчинення постраждалою особою кримінального або адміністративного правопорушення;

вчинення постраждалою особою дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння;

навмисного спричинення собі тілесного ушкодження чи іншої шкоди своєму здоров’ю;

учинення відносно постраждалої особи кримінального правопорушення з корисливих або інших особистих мотивів цивільними особами, не залученими до безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, проведення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;

2) ушкодження здоров’я від боєприпасів отримане не в період і не на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, проведення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;

3) щодо особи наявний обвинувальний вирок суду, який набрав законної сили, за вчинення злочину проти основ національної безпеки України або злочину проти громадської безпеки, миру, безпеки людства, міжнародного правопорядку та судимість за яким не знята і не погашена;

4) виявлено факт підроблення документів або подання недостовірної інформації про ушкодження здоров’я від боєприпасів;

5) відсутні документи, що містять підтвердження факту одержання постраждалою особою ушкоджень здоров’я від боєприпасів внаслідок проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, проведення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;

6) прийнято уповноваженим органом (особою) рішення про відсутність складу правопорушення в кримінальному провадженні за фактом одержання постраждалою особою ушкодження здоров’я від боєприпасів;

7) особи, які одержали ушкодження здоров’я від боєприпасів, перебували у складі збройних формувань Російської Федерації, окупаційної адміністрації Російської Федерації, інших незаконних збройних формувань.

13

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про встановлення (відмову у встановленні) факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України/відмова у рішенні про встановлення такого факту

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у Міністерстві у справах ветеранів України та/або  «ЦНАП, ТП та/або ВРМ» Новоселицької міської ради.

 

 

*Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про адміністративні послуги” у разі надання адміністративної послуги суб’єктом надання адміністративних послуг, який діє на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у строк, визначений частиною першою або другою цієї статті, а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА №12/15

адміністративної послуги

 

«Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта

надання послуги

Дія

Строки виконання

етапів опрацювання

1

2

3

4

5

1.

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).

Адміністратор

ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення
заявника*

2.

Передача вхідного пакета документів відповідальному співробітнику Міністерства у справах ветеранів України

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

Не пізніше наступного робочого дня після отримання

3.

Отримання документів та матеріалів для опрацювання. Перевірка відповідності пакету документів вимогам законодавства.

Посадова особа Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 3-4 робочих днів  робочих днів з дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

4.

Підготовка пакету документів до розгляду на засіданні відповідної міжвідомчої комісії

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

 

В

Протягом 5 – 10 робочих днів від дня надходження заяви від центру надання адміністративних послуг

5.

Міжвідомча комісія розглядає подані документи, надсилає необхідні запити підприємствам, установам та організаціям, за потреби уточнює інформацію про постраждалу особу, стосовно якої подано документи, і ухвалює рішення про встановлення (відмову в установленні) факту одержання постраждалою особою ушкодження здоров’я від боєприпасів на території проведення АТО/ООС/заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом 17 робочих днів від дня надходження заяви особи від центру надання адміністративних послуг або надходження уточненої інформації стосовно неї

6.

Направлення проміжної відповіді до центру надання адміністративних послуг (у разі необхідності уточнення інформації)

____________________________________

Оформлення та підписання рішення Міжвідомчої комісії головою і секретарем, скріплення рішення гербовою печаткою Мінветеранів

Посадова особа відділу з надання статусів Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом двох робочих днів від дня прийняття рішення Міжвідомчою комісією

7

Передача результату надання послуги до Управління документообігу та звернення громадян Міністерства у справах ветеранів України

Посадова особа Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України

 

В

Протягом одного робочого дня з дня оформлення (погодження) результату надання послуги

8

Передача результату надання послуги до центру надання адміністративних послуг

 

Посадова особа Управління документообігу та звернення громадян Міністерства у справах ветеранів України

В

Протягом одного робочого дня з дня отримання результату надання послуги (у разі подання заяви через центр надання адміністративни

х послуг)

9

Направлення повідомлення про готовність результату послуги замовнику

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

 

В

В одноденний термін

10

Видача результату

надання послуги

 

Адміністратор ЦНАП/ТП/ВРМ

В

У день звернення заявника

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів.

Загальна кількість днів передбачена законодавством –  30** календарних днів.

 

Термін надання адміністративної послуги визначений нормативно-правовими актами: 30** календарних днів.

 

* Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення здійснюється в день його надходження або наступного робочого дня в разі його надходження після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та інші неробочі дні відповідно до наказу Мінветеранів від 11.11.2021 № 228 “Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві у справах ветеранів України”. Розгляд звернення та надання відповіді здійснюється в установленому порядку незалежно від місця реєстрації (ЦНАПа або Мінветеранів).

 

** Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про адміністративні послуги” у разі надання адміністративної послуги суб’єктом надання адміністративних послуг, який діє на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у строк, визначений частиною першою або другою цієї статті, а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь