Новоселицька міська громада
Чернівецька область,Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Договір купівлі-продажу в Україні: що потрібно знати

Дата: 10.04.2025 10:45
Кількість переглядів: 22

Договір купівлі-продажу нерухомості – це офіційна угода між двома сторонами, для реєстрації якої потрібні юридично вірно сформовані документи.

Про це повідомляє Східне міжрегіональне управління міністерства юстиції.

Обидві сторони – продавець та покупець, повинні надати нотаріусу всі необхідні документи для того, щоб він без сумнівів вніс відповідні зміни у реєстр.

Тож, які документи потрібні для того, щоб відчуження будинку або квартири пройшло успішно:

  • Документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно;
  • Технічний паспорт на будинок чи квартиру;
  • Звіт про оцінку майна або е-Довідка про оціночну вартість об’єкт а нерухомості;
  • Довідка про зареєстрованих у відчужуваному будинку чи квартирі, осіб;
  • Дозвіл органу опіки і піклування на укладення правочину у випадку, якщо малолітні, неповнолітні діти, недієздатні, обмежено дієздатні є власниками або мають право користування нерухомим майном;
  • Паспорти та реєстраційні номери облікової картки платника податків сторін договору, а також їх подружжя (якщо нерухоме майно придбавалося в шлюбі,та покупець на момент придбання нерухомого майна перебуває в шлюбі); свідоцтво про укладення шлюбу, якщо вдова або вдівець та свідоцтво про смерть;
  • Заява співвласника відчужуваної квартири чи будинку про відмову від здійснення права переважної купівлі частки у спільній частковій власності ( з позначенням ціни та інших умов, на яких продається об’єкт нерухомого майна);
  • Якщо договір вкладатиметься за довіреністю, необхідну надати довіреність, паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків представника;
  • Довідка про правовий статус земельної ділянки, у випадку відчуження будинку, розташованого на земельній ділянці, яка перебуває в державній власності, договір оренди такої земельної ділянки.

Отримання безоплатної правничої допомоги

Для отримання безоплатної правничої допомоги (правової інформації, консультації або роз’яснення з правових питань) звертайтесь до системи надання безоплатної правничої допомоги:

  • контакт-центр ‒ 0 800 213 103 (дзвінки у межах України безкоштовні);
  • Номер для дзвінків з-за кордону +38 (044) 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).
  • Усі сервіси системи БПД за посиланням: https://linktr.ee/legalaid.gov.ua

Якщо Ви, або Ваші знайомі зіткнулися з правовими проблемами, просимо звертатися за безоплатною правничою допомогою до сектору «Новоселицьке бюро правничої допомоги» розташованого за адресою: м. Новоселиця, вул. Каштанова (колишня Чкалова), 7, (перший поверх будівлі Новоселицької міської ради)  (03733) 5-07-20. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь